keskiviikko 27. huhtikuuta 2011

TRÄNINGAR + KOMPISAR

Idag har jag haft en skön dag efter skolan fast ärligt sagt var själva skoldagen jätte tung!!! Sku smaka me några dagar lov igen :D:D OOOUH GOOOD  fattar ni att imoron e de ren torsdage och så e de FREDAAAG ;) Men ja till va jag har gjort idag så efter skolan blev det sallad vi ån med tjejerna och senare kom ett par killar med i svängen där satt vi i vadå 4 timmar och vid 6 tiden blev det dans SKÖNT och ROLIGT måst jag säga efter att int varit där på en tid.. Efter dansen gick jag med aro till stan kolla igenom några butiker o tjecka ifall vi sku hitta något till vappen ;) på stan gick vi i ca 2 timmar och snacka skiit o allt roligt att se henne också efter en tid (:

Här är två bilder från idaag inga bilder va rikit snygga så här har ni iaf någo att se på ::)))) Nu måst jag öppna boken och läsa en stund på modda provet som jag har imoron SYYYYNNNNSSSS
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti