maanantai 9. huhtikuuta 2012

OCH SÅ VAR PÅSKLOVET ÖVER!!

Hej allesammans har inte hunnit riktigt skriva nu på lovet men hade ett jätte roligt lov sku ba att villa att de skulle fortsätta på samma sätt!! 
Alltså på torsdag var vi hos Sara det var riktigt roligt, på fredan blev det träff med Lallu var hos henne hela kväll/natten och, lördag var vi hos en danu och därifrån fortsatte jag och Karkki ut och dansa de var helt jäääätttteee kivaaaa och så bestämde vi igår med Bella att vi skall njuta av sista lovdagen så vi bestämde oss för att fara ut och dansa då med och så följde Jasu och Karkki och det var ocksååå helt jätte kiva kväll :) här fick ni nu lite om mitt lov xd idaaaghar jag bara sovit och ätit träffade nyss tessa, bella och sara och snacka om allt som hänt eftersom jag inte träffat sara och tessa sen torsdagen vi var hos sara :D Hoppas ni alla haft ett bra lov det har jag iaf! 


några bilder som e tagna med min telefon nu under lovet xd

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti