maanantai 3. syyskuuta 2012

Get it started

Idag har det varit mycket på gång hela tiden men kosntigt skön dag har jag nog haft! Efter skolan tog jag en snabb sväng hem och äta och packa träningsakerna med min sedan träffade jag Tessa och så var det dags för bilskola hihii det var jätte jännää, half år ännu så får ja köra!! Efter det blev vi på stan och gick i butiker och efter det tog jag en ordentlig träningstund för mig själv. När jag kom hem blev det Salatut Elämät guud vad jag har väntat på det hihihi så skönt att det börjat igen :) Köpte btw lite nya träningsaker idag :) bytte min elixia färg från turkos till pink.


1 kommentti:

  1. Köper din pappa mini cooper nä du fyller 18 eller e den dä ba randomly där? Fö om han gör d kommer du o ja ha samma bil troligen :D:D:D:D hahahahaahah

    VastaaPoista