tiistai 24. tammikuuta 2012

Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig

1. jag ÄLSKAR skor!
2. jag GILLAR One Direction 
3. jag har R-fel xd
 4. måste ha med min telefon över allt eftersom där finns facebook, instagram, 
twitter och själva telefonen xd 
5. det finns inget godare en popcorn
6. Dricker alltid på veckoslutena iaf en sunrise xd
7. är mycket dålig i skolan 
8. har känt mina närmaste tjej kompisar i ca. 1-3 år 
(det är inte mycket men ändå har vi het SUPER mycket minnen pus på er tjejer <3 )
9. fyller snart 17 sjukt!!!!!!!
10. är nästan alltid på bra humör och blir inte alls lätt sur..

Här fickni veta något ni kanske inte visste förr :) 






5 kommenttia:

  1. Som om varje veckoslut xddddd puss taarzo

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. alltid när vi dricker alltså :))))))))))))))))))) usko tai älä

      Poista
  2. jaaaaaaa ja tenkte nå varje vecjislutXDXD

    VastaaPoista
  3. va gullit lottatata hu har ja int ens märkt dehä?? o rfel<3 loveforeverrr

    VastaaPoista
  4. hahahahahahahh ;)))))) foreveeeeeerrrr r-fel <3<333333

    VastaaPoista