tiistai 24. tammikuuta 2012

TRÅKIGT NÄÄÄ XD

Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig
Dag 2 – Min familj

Dag 3 - En rolig och galen kväll
Dag 4 – En bild på mig själv för ett år sen
Dag 5 – Innehållet i min väska
Dag 6 – Min favorit årstid och varför
Dag 7 - 5 saker jag inte kan leva utan
Dag 8 – Det här får mig att gråta
Dag 9 – En bild på mig med en annan hårfärg än den jag har nu
Dag 10 – Min favorit film
Dag 11 – Vad jag åt idag
Dag 12 – Typ av killar jag faller för
Dag 13 – Mina vänner
Dag 14 – En bild på mig idag och vad jag hade på mig
Dag 15 – Mitt favoritprogram
Dag 16 – Något som får mig att må bra
Dag 17 – Mina favorit bloggar
Dag 18 – En dålig vana jag har
Dag 19 – En person jag vill byta liv med för en dag – och varför
Dag 20 – Därför bloggar jag  


Hitta den på Sofies blogg :) 
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti