sunnuntai 29. heinäkuuta 2012

DBTL

På fredagen och på lördagen blev det ordentliga svängar på DBTL, har haft ett helt jätte lyckat veckoslut på fredagen var jag med Anna och Tony på ett glas i pub niska och senare träffade jag mina jobbkompisar vid åstranden där jag med träffade mycke nya människor och sedan blev det dansande resten av natten. Igår var jag med Karkki för det mesta och gick runt i olika gäng av människor vi kände och chillade med lite alla helt jätte kul desstuom träffade jag gamla vänner och träffade nya människor jag inte känt förr. Har just vaknat och varit i duschen nu känner man sig lite mer som en människa iaf :) Ni får klara er med ett par iPhone bilder senare ikväll kommer det några ordentliga kamera bilder :)

2 kommenttia:

  1. int e du ju 18, lånar du nåns papper då vai? fö knappast slipper du utan heller :o :D

    VastaaPoista
  2. De e nog svårt att slippa utan papper här i Finland in någonstans så jaa lånar av ett par mina vänner somredan fyllt 18 :)

    VastaaPoista