sunnuntai 15. heinäkuuta 2012

linnanmäki >>

Hej vi bestämde oss med Lallu, Tessa och Bella att imoron åka till Helsingfors och ta ett chill där och dessutom kolla in linnanmäki har int vari där på 2 år har allvarligt saknat allamaskiner :) Men har träff med Tessa och Lallu om 4 och en halv timme nämligen vi åker med bussen som startar klockan 5 för att slippa billigt med 3 € shieet!! Så nu måst jag dra mig mot sängen men lovar att berätta om veckolsutet och morgondagen senast på tisdagen nämligen hade ett jätte lyckat veckoslut och har en känsla på att denhär veckan också kommer bli ganska så rolig fast jag har jobb men tänker inte låta det förstöra allt de roliga man hinner göra på nätterna mm. dessutom har jag ett roligt jobb med rolga kompisar så just nu tänker jag bara njuta av livet, men nu drar jag mina steg mot sängen vi syns!!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti