maanantai 1. lokakuuta 2012

De senaste dagarna

Då var veckoslutet och måndagen bakom sig, idag hade jag franska prov och så var jag med Jessica, Josso och Julia i ksolan o göra på skolprojekt o gissa när vi slapp därifrån ?? halv 9!!!! uschhh. Imoron har jag ledig dag eller ledig o ledig inget prov men skall dock läsa på geografi provet jag har på onsdagen... hoppas så de går bra! Men för imoron har jag med framför mig lite shopping kanske och luncha med mamma och mommo :)
Veckoslutet var mycket lyckat på fredagen chillade vi hos Sara hela kvällen med Tessa och Anna lyssnade på musik och snackade om allt! Och pålördagen gick de sedan lite vildare till träffade upp Anna på Blanko kl. 5 där vi åt jätte gott och snackade vid 8 tiden drog vi oss till lgh (några kompisar) och därifrån ut och dansa till monkey, det var en jätte lyckad kväll måst jag säga :) Har en känsla på att nästa veckoslut md kommer bli riktigt roligt. 
Några bilder från veckoslutet >


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti