sunnuntai 7. lokakuuta 2012

Haaste

1. Each person tagged must post 11 things about themselves.
2. They must also answer the 11 questions the ' tagger ' has set for them.
3. They must create 11 more questions to ask bloggers they have decided to tag.
4. They must then choose 11 bloggers with less than 200 followers and tag them in their post.
5. These lucky bloggers must then be told.
6. There's no tag backs.
Joooo ja fick denhär från Sara då och tänkte göra den eftersom jag inte har så mycke annat heller o blogga om o har aldrig gjort sånthär förr :) 
Men jag "haastan" då dehär tjejerna!!
  SofieAnnaJessi , Lallu , Josso !

De frågor jag fick från Sara! 

1. mikä / ketä saa sinut iloiseksi ?
- vänner, kompisar och nya roliga/trevliga människor. Veckoslut gör mig glada eftersom då händer alltid något roligt, dessutom blir jag superglad då jag lyckas i något :) 

2. lempi artisti ?
- mitt favorit bänd är One Direction men gillar med Justin Bieber, Rita Ora och Rihanna. Klart de finns en massa andra bra med men här e mina favoriter. 

 
3. paras kesämuisto?
- Sommaren var mycket lyckad och har flera lika bra minnen men höjdpunkterna var nog Ruis Rock, Italien och alla härliga sommarkvällar. 
 
4.kuinka tyytyväinen olet ulkonäköösi , 1-10?
- hhmmmm hon hitta sen på en sånhär rolig/lätt fråga, skulle säija av mig själv att jag ligger vid 7-8 int skulle jag säija att jag är extra ful men inte heller extra snygg/vacker. 
 
5.tulevaisuus suunnitelmasi? 
- Skall bort från Åbo efter gymnasiet antingen till ett år och jobba och njuta av livet eller sedan fara utomlands och studera vet inte riktigt helt. Vill arbeta på någon tidning, starta en egen tidning eller kafe/bar eller arbeta inom reklam. Vill ha en familj med 2-3 barn och leva lyckligt i ett fint hus någonstans i världen men före familje livet vill jag njuta av att vara ung och göra allt möjligt roligt! 
 

6. outoja tapoja? 
- hmm vet inte riktigt vad för konstiga vanor men något jag måste göra varje kväll iaf om jag sover ensam är att lyssna på mina favorit lugna sånger annars somnar jag inte xd 

7. kerro perheestäsi lyhyesti
- vi är då alltså 5 personer i vår familja: jag, storebror, storesyster , mamma och pappa. Min storesyster bor inte hemma mer man vi resten gör det. Min syter är 23 medan min bror är 21 och jag 17. Mamma är äldst i familjen och sedan kommer pappa. 
 
 
8. parhaat ystävät?
- Har då 5 tjejer som står mitt hjärta närmast Anna, Lallu, Tessa, Bella och Sara. Vet inte vad jag skulle göra utan dem kan tala allt med dem och kan ha så roligt med dem, de har varit med mig i mitt livs bästa stunder och tror inte de härliga stunderna skulle ha varit likadana utan dem. Vad som helst händer vet jag alltid att de kommer vara vi 6. 
 
 
9.parhaat blogit xd?
- alla kompisarnas klart och sedan sådana jag läser varje dag kenzas, Hanna Licious, Annika-o och då jag har tid kollar jag på alla möjligas bloggar runt om i världen. 

10. isoin muutos elämässäsi ?
- Ärligt talat har det inte hänt någon stor förändrig i mitt liv :) vet dock inte är det en positiv eller negativ sak.  
 
11.tatuointi haaveita ? 
- Jeees vill när jag är äldre eller vaffö int ren ha tatueringar ett par men vet inte vad och kanske vart eftersom jag har så mycket jag skulle vilja :)) men skulle kunna göra ett inlägg om detta senare någondag med lite mer info. 
Ger samma frågor vidare!!

 
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti