maanantai 9. toukokuuta 2011

I wanna make you SWEAT

Som jag berättade så var jag med Sara, Bella, Karo och hennes kompisar på SWEAT och dansade loss! Och nu äntligen har jag fått tag på dehär bilderna så nu kommer det en hel del bilder från fredagen men int har jag något desstumera att säga.. Idag har det varit en helt härig dag både pågrund av vädret och så har jag chilla me Sara. Fast efter skolan va ja jätte stör på Nina (lärare) va faan hon fick nå RAGE med Eva (lärare)!! HHAHH men nu från trågiga saker till roliga nämligen bilderna: 







När denhär sången kom va de inget att skratta åt mer de va GALET! ,här fick ni nu en smakbit av min fredaa... ;)

4 kommenttia:

  1. va gjorde eva o nina ;:oooo berätta allt i detalj xd

    VastaaPoista
  2. öööö lotta kanske du inte skrive sånthä ti din blogg, du ha ingen aning vem som kan läsa de :D o sen om de komme fram så kan du helt bra få nå skit av d ;/ :D

    VastaaPoista
  3. Sant nooh skrivet som skrivet ren :D:D:D som om dom int sku veta att ja blev :PP

    och tyvärr tänker ja inte berätta i detaljer :D:DDD

    VastaaPoista