sunnuntai 1. toukokuuta 2011

KLARA VAPPEN

HEJSSAAN!! Hoppas ni mor bättre en jag, fö ja måår skiiit men igåår va de helt jävla roligt iaf sista timmarna i stan av de ja minns ;) Tyvärr blev det inte alls någo bilder tagan nästan men minne finns nog i mitt huvud tro eller ej ::::) Såhär gick min vapp alltså till: först träffa jag tjejerna i vårdis och så chilla vi där träffa ganska många från skolan och så senare kom killarna och några till tjer en del av oss for t till Sara och börja lite grann och dom andra for nån annanstans men vi alla träffades hos en tjej som hade fest där va de rikit roligt och på natten for vi tillbaka till stan och vårdis där ja träffade många kompisar ja int hade varit me den kvällen.. (har ett jävla stort blåmärke på sidorumpan och mitt knä hade fått ett jätte stor sår) ?? varifrån ha dom kommi ::P

Här e några bilder som blev tagna i början av kvällen:


Va tycker ni om mina brillor ;;)???




Mer bilder kommer kanske senare ifall :::) Nu skall jag gå och sova igeeen!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti