tiistai 3. toukokuuta 2011

S.W.E.A.T (Summer Will Enter After Tonight)

GISSA vart jag fick bljetter idaa till ?? Jepp ni läste rätt till S.W.E.A.T som e på fredaaag!! Det kommer bli helt galet biljetterna var slutsålda men som tur har jag vänner som kan fixa saker ;) S.W.E.A.T e alltså en stor fest var det e över 500 ungdomar från Åbo hela saken e K-16 men som tur har jag papper så får man lite dricka därifrån med! På fredaa dansar jag om nån undrar!!!!!!!!!


Ifall nå an er som råkar klicka in på min blogg nu är på väg dit så syns på dansgolvet ;;;)))) Nu skall jag hoppa under täcket och kolla på ett avsnitt av sinkkuelämää!! SYNS IMORON

1 kommentti:

  1. De e jontte sen. men du har lite underliga inställningar så jag kan int väla någo...

    Joo ja läser, allti ibland. Jag ska också snart byta till blogspot! :D MYCKET bättre

    VastaaPoista